Subject: FW: Kanama–Ääsmäe lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 16:44:14 +0300

From: Veigo Kallaste <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 7, 2024 4:40 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Kanama–Ääsmäe lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste 
menetlusse kaasamine

Tere,

Wolf Group OÜle kuuluvad kinnistud Saue vallas, Koppelmaa külas, Sinika 
teel.

Sooviks infot, seoses Kanama–Ääsmäe lõigu rekonstrueerimise 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasaminise protsessi käigus saadetud 
materjalidega.

Projekteerimise tingimuste dokumendi Lisa 2. Teemaplaneeringu väljavõte 
skeemil on näha tee kaitsevööndi ala ja maantee trassi koridor. Need alad on 
oluliselt laiemalt näidatud kui varasemates dokumentides. Katavad meie 
Sinika tee kinnistud.

Kas need alad seavad meile piiranguid ehitamise planeerimisel ja 
läbiviimisel?

Hetke olukord Maa-ameti kaardirakendusest:

Lugupidamisega

Veigo KallasteWolf Group OÜ
​+372 50 25 498
Veigo.Kallaste@wolf‑group.com <mailto:Veigo.Kallaste@wolf%1egroup.com>
 <https://www.wolf-group.com/> ​www.wolf-group.com